В сектора на онлайн залаганията на електронни спортове обслужването на клиентите е това, което отличава добрите от страхотните и Nomini със сигурност отговаря на очакванията в това отношение.
Обслужването на клиенти на Nomini няма да ви остави от какво да се оплаквате. Въпреки че VIP клиентите получават по-бързи отговори, нормалните играчи все още получават бързи отговори.
Системата за обслужване на клиенти на сайта за залагания на електронни спортове Nomini се състои от множество канали и висококвалифициран персонал, който винаги е щастлив да ви помогне при всякакви проблеми, които може да срещнете, докато използвате техните услуги. Предлагат се и многоезични опции, което улеснява всички залагащи да задават своите запитвания.
Има два основни канала, чрез които можете да се свържете с Nomini:
Опцията за чат на живо е достъпен 24/7, чрез който можете да получите бързи отговори. Що се отнася до имейл маршрута, Nomini претендира за време за отговор от 45 минути, което не е лошо в сравнение с други конкуренти.
Има и раздел с често задавани въпроси, но той може да бъде доста оголен в сравнение с някои по-големи сайтове за залагане на електронни спортове. Може да е по-добре за залагащите да се свържат чрез имейл или чат на живо за своите притеснения и запитвания.
Подобно на основната уеб страница на Nomini, поддържаните езици за обслужване на клиенти са различни.
Това е страхотна новина за залагащите, тъй като опасенията и въпросите се предават най-добре на познат език. Наличието на голям избор от езици за използване в обстановката за обслужване на клиенти помага за намаляване на времето за изпълнение и недоразуменията и предотвратява оставянето на лошо клиентско изживяване за залагащите.