Добър отдел за обслужване на клиенти отличава сайт за залагания на електронни спортове от неговите конкуренти. Тези, които са играли онлайн залагания на електронни спортове, са добре запознати с този факт.
Обслужващият персонал на Campobet се състои от приятелски настроени специалисти със значителни познания в хазартната индустрия, за да помогне на залагащите при всякакви притеснения. Ако залагащите имат въпроси или притеснения, те са тук, за да помогнат.
По всяко време на деня или нощта играчите могат да се свържат с екипа за поддръжка на услугата за залагания на CampoBet eSports и да очакват бърз отговор. Чат на живо и имейл са методите за комуникация, достъпни за тези, които се нуждаят от поддръжка.
Ето методите за връзка с Campobet.
Повечето залагащи предпочитат да използват метода за чат на живо, тъй като той може да им осигури незабавни отговори. Играчите може да се наложи да въведат своето име и имейл адрес, за да започнат чат на живо със своя персонал за поддръжка на клиенти.
Методът по имейл може да е по-добър за по-сложни проблеми, а CampoBet гарантира отговори в рамките на 45 минути.
Докато зоната с често задавани въпроси е полезна за най-основните проблеми, някои отговори биха могли да бъдат по-информативни. Освен това е изключително важно да напомните на залагащите, че трябва да се свържат с отдела за обслужване на клиенти, за да получат първоначалната оферта и по-голямата част от стимулите на CampoBet.
Въпреки разнообразните езикови опции на уебсайта, езиците за поддръжка на клиенти изглеждат ограничени. Към момента единственият наличен език за поддръжка е английски.
Това може да създаде проблем за залагащите, които не са добре запознати с езика, тъй като те може да имат проблеми при комуникацията с поддръжката на клиенти за техните притеснения или запитвания.