Има три основни начина, по които играчите могат да получат помощ при разрешаването на всеки проблем, който срещат на 888. Първият е да посетят страницата за помощ на официалния сайт. На страницата за помощ има много информация, която играчите могат да използват, за да решат проблемите си или да подобрят знанията си. На страницата има и множество подробни ръководства.
Играчите също могат да намерят повече информация на страниците на блога, включително някои полезни съвети, които могат да помогнат за подобряване на цялостното им изживяване при залагане.
Вторият начин за получаване на помощ е като прегледате често задаваните въпроси. Това може да помогне на играчите да получат отговори на своите въпроси, без да се налага да се свързват с представители за обслужване на клиенти.
Ако никоя от горните опции не предоставя достатъчна помощ на играч, той може да се свърже с представител за обслужване на клиенти чрез опцията за билети. За целта играчът трябва да посети страницата за контакти на сайта. Играчите трябва да включат своето име, имейл адрес, заглавие на запитването и подробно описание на запитването. В повечето случаи играчите получават обратна връзка в рамките на три дни.
Струва си да се отбележи, че членовете на VIP клуба имат много повече възможности за връзка с обслужването на клиенти. Те могат да се обадят директно на представители на клиенти или да комуникират чрез директни имейли. Те също така получават лични мениджъри на акаунти, които могат да им помогнат да решат всеки проблем, който могат да имат, в рамките на възможно най-кратко време.