Точките се присъждат на отборите за всяка победа в мача в лигите за електронни спортове. Допълнителни точки се дават на отбори въз основа на представянето на най-големите турнири по електронни спортове. Отборите се втурват да осигурят трудно място на картата, докато се бият с противниковия отбор.
Един отбор печели една точка за всяка секунда, в която притежава твърда точка с поне един участник, който стои на нея. Всеки път, когато враг влезе в зоната, той се определя като оспорван и не се печелят точки, докато всички врагове не напуснат.
Hardpoint се върти около картата на всеки шестдесет секунди. Отборите могат да се сменят до следващата твърда точка, за да се подготвят за смяната на зоната. Всяка карта има различни местоположения на твърди точки, но редът на въртене остава същият и не е случаен, което позволява на екипа да практикува своите стратегии за въртене.