June 7, 2024
Когато става въпрос за актуализации на агенти във VALORANT, Riot Games никога не успява да изненада уравновесената част от своята общност – и не е по-различно с Patch 8.11, който въвежда няколко Clove nerfs, които никой не е искал.
Всъщност, ако Clove изобщо трябваше да получи ощипвания, трябваше да са бафове. Сега много от вас може да се разбунтуват срещу твърдението ми, казвайки, че са надмощиеми и подчертавайки изключително успешното им стартиране. Питам тези хора, можете ли наистина да "контролирате" карта VALORANT с Clove, както можете с всеки друг от тях?
За да дадем общ преглед, корекцията 8.11 на VALORANT нервира тази на Clove Вземи ме способност и тяхната превъзходна крайна цел, Още не е мъртъв. Ето какво се променя:
Сега, защо ще нервирате Вземи ме? 10 секунди не бяха достатъчни сами по себе си. Това е егоистична способност, която трябва да компенсира липсата им на контролни способности. Крайният nerf също няма смисъл, когато все още имаме агенти като Reyna, Phoenix и Cypher, които седят на шест крайни точки.
Пачът също така поправя грешка, която по ирония на съдбата е използвала, за да направи крайното им малко по-малко задушаване. Нека си признаем – непосилно е да търсиш врагове и да получаваш помощ за щети в рамките на 10 секунди, в противен случай губиш втория си шанс за живот. Беше мощен за секунда след старта, когато играчите все още се адаптираха към комплекта на Clove. Сега просто не е така.
„Но Клов може да пуши след смъртта, което никой от другите контролери не може." Знам, страхотно е да имаш някакво прикритие, дори ако контролерът в екипа ти е мъртъв. Но колко пъти сте се възползвали от него? Обхватът им на дим също е ограничен, така че ако решите да се завъртите (което се случва много често) на друго място, няма смисъл.
Не бихте ли предпочели Omen, който може да ви предложи прикритие за по-дълго време, да помогне на отбора със способности, които всъщност контролират картата, и също така да играе агресивно? За капак, димовете на Clove имат най-кратката продължителност сред всички контролери.
Тъй като бях главен контролер, бях развълнуван, когато Riot обявиха пушач като дуелист за VALORANT. Тествах ги в първия ден и дори ми беше приятно да ги играя известно време. Но не след дълго разбрах, че просто нямам достатъчно полезност, за да помогна на себе си или на екипа, което беше точно това, което много професионалисти бяха посочили след пускането на Clove.
Ролята на контролера във VALORANT е свързана с интелигентни игри, фокусирани върху използването на полезните програми. С Clove обаче получавам много ситуационни, егоистични и подобни на скрап сили, които ми позволяват сляпо да влизам в сайтове - и това е всичко. Те са като Reyna, но по-лоши, сега, когато последната също получава баф.
Професионалната сцена избра да игнорира Clove и с право. Дори в първоначалното им състояние, само един VCT екип (FunPlus Phoenix) ги е избрал досега, така че си представете щетите, които ще причини този нерв. Както meL от Shopify Rebellion каза на Dot Esports преди известно време, комплектът на Clove просто не е достатъчно ценен за метата на електронните спортове и изисква подобрение.
Е, сега, когато се нервират, шансовете Clove да остави следа в професионалната игра са по-малки от всякога и със сигурност изглежда, че Riot също не са имали намерение да направят това да се случи.
Междувременно Clove трябва да продължи да доминира в класираните лобита на VALORANT — но може би малко по-малко от преди. Докато прахът се утаява по корекция 8.11, общността чака да види дали Riot ще преразгледа позицията си относно Clove или агентът ще остане сянка на това, което можеше да бъде по-стратегическо и динамично допълнение към списъка на VALORANT.
Роден в сърцето на София, Иван е пионер в света на локализациите на онлайн казина в България. С уникален чувство за улов на местния дух, той предоставя на играчите усещане, което е истински българско.