Играйте Rocket League онлайн – Топ 10 ESportsа, плащащи най-много за 2022 г.

Rocket League е видеоигра за автомобилен футбол, която беше пусната през 2015 г. Първоначално играта беше проектирана за игри на PlayStation 4 и Microsoft Windows. Няколко месеца след пускането му бяха пуснати и портове за Nintendo Switch и Xbox One. Играта има близки прилики със своя предшественик, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, макар и с няколко открояващи се разлики.

Играчите могат да управляват коли с ракетно задвижване, с които могат да удрят голяма топка и да се опитват да вкарат по подобен начин като във футболен мач. Превозните средства могат да скачат, когато се активира ракетната мощност, за да ударят топката, докато са все още във въздуха. Има маркирани пространства в полето, където играчите могат да преминат покрай колите си, за да увеличат скоростта. Увеличаването на скоростта се използва за значително повишаване на производителността на автомобилите и може да даде на играча многобройни предимства в играта.

Разработване на игри

Разработване на игри

Rocket League беше пусната като модификация на Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix разработи бойни автомобили. Една от целите на Psyonix беше да накара нереалните коли да се чувстват забавни за шофиране, без да се компрометира реализма.

След разработването на Battle-Cars, Psyonix се опита да продаде играта на издател като футболна игра с ракетни коли, но не получиха интерес от всички издатели. След това те избраха сами да публикуват играта в PlayStation Network, без почти никакъв маркетинг.

Играта е изтеглена над два милиона пъти. Студиото обаче го остави за известно време, за да работи по други проекти. Другите проекти помогнаха за генерирането на средства, които по-късно бяха инжектирани в Battle-Cars, за да бъдат успешни. Разработката на Rocket League, която идва от проекта Battle-Cars, стартира през 2013 г. и струва около два милиона долара. Някои от корекциите, направени за трансформиране на Battle-Cars в Rocket League, включват увеличаване на честотата на кадрите от 30 на 60, за да стане подходящ за по-нов хардуер.

Ракетна лига eSport

След освобождаването на Ракетна лига, той стана относително популярен в различни стрийминг платформи, включително Twitch. Първата серия шампионат на Rocket League се проведе през 2016 г. с парична награда от $55 000. Той направи повече от милион долара приходи чрез продажбите на козметични артикули и каси в играта. Средствата бяха използвани главно за финансиране на други състезателни събития, което доведе до повишената популярност на играта като eSport.

Разработване на игри
Залагания на Rocket League

Залагания на Rocket League

Играчите могат също да се блъснат в колите на други играчи и да ги унищожат. Разбитите коли отнемат няколко минути, преди да се възродят. Играчът може също да изпълнява множество бързи избягвания, като например въртене в определени посоки и правене на кратки скокове, за да избегне удара, за да получи по-добро позициониране. Всички мачове обикновено продължават пет минути. Ако и двата отбора изравнят след пет минути, печели първият отбор, който вкара следващия гол. Игрите могат да се играят от един на един до четири срещу четирима.

Залагането на Rocket League е сравнително подобно на залагания на други eSport игри. Играчите трябва да започнат с намирането на подходящ сайт за игри. Поради популярността на играта, намирането на сайт за игри, който предлага Rocket League сред пазара на залагания за електронни спортове, не е толкова трудно, колкото правят много реномирани казина.

Въпреки това, играчите трябва да вземат предвид и броя на наличните събития. Колкото повече събития на Rocket League предлага сайтът за залагания, толкова повече възможности за залагане ще има играчът. След като намерят реномиран сайт за залагания, който предлага пазари за залагания на Rocket League, играчите трябва да депозират средства в своите сметки за залагания и да правят съответните залози. Видовете залози могат да варират в зависимост от предлаганите пазари.

Най-често срещаните залози обикновено се основават на отбора, който трябва да спечели, играча, който отбележи, и броя на голове. Залозите също могат да се комбинират. Залозите могат да бъдат и за единични мачове или за цяло събитие. Процесът на поставяне на залога може леко да варира в различните сайтове за залагания, но принципите остават същите.

Залагането на Rocket League обикновено е доста забавно поради естеството на играта. Играчите могат да се насладят на играта, независимо от резултата от играта. Всеки мач обикновено продължава само пет минути, така че играчите не чакат твърде дълго, за да знаят резултатите от своите залози.

Залагания на Rocket League
Защо Rocket League е популярна?

Защо Rocket League е популярна?

Rocket League е една от най-популярните безплатни игри, достъпни на PS4 и различни други платформи. Доста популярно е, че има активна онлайн общност, която осъществява взаимодействия единствено относно играта и нейните проблеми. Steam Charts изчисляват, че играта все още има повече от 150 000 активни потребители. Числото обикновено се увеличава по време на големи събития.

Състезанията по електронни спортове също значително помогнаха за увеличаване на популярността на играта. Някои от състезанията по електронни спортове са Major League Gaming и ESL. Psyonix също има своята Rocket League Championship Series, която помага да се поддържа популярността на играта.

Игра на eSport онлайн

Rocket League обикновено е създадена, за да се играе сред приятели. Най-лесният начин да направите това е да играете онлайн, въпреки че е възможно да играете офлайн на игрална конзола. Играчите могат да се свързват и да се състезават онлайн на всички платформи, на които се предлага Rocket League. Играчите имат възможност да деактивират кросплатформена игра. Играчите могат да се свързват с други играчи на подобна платформа само когато кросплатформената игра е деактивирана.

За да осигурят гладка игра, играчите се нуждаят от стабилна интернет връзка. Играта позволява свързване на до осем различни играчи. Въпреки това, само четирима различни играчи могат да разделят екрана наведнъж.

Защо Rocket League е популярна?
Големи играчи на електронни спортове

Големи играчи на електронни спортове

Няколко esport играчи направиха име заради успеха си в играта на електронни спортове. Такива обикновено се оценяват по количеството пари, което правят от популярните игри, включително Rocket League. Повечето от тях са отговорни и за популяризирането на някои от игрите, в които обикновено печелят.

Йохан Сундщайн е спечелил над 7,2 милиона долара от електронните спортове, което го прави най-високо печелещия някога в електронните спортове. Следващият играч е Кайл Гирсдорф, който има над 3,2 милиона долара печалби. Други забележителни имена са Питър Расмусен, Иън Портър, Лий Санг-Хьок, Фег и Джуна Сотала.

Защо играчите обичат Rocket League?

Една от основните причини за популярността на Rocket League е, че играта е честна. Това означава, че играта не използва алгоритми за определяне на успеха на играчите. Играчите трябва само да разчитат на закона на физиката без никаква рандомизация. В играта също няма елемент pay to win. Всички транзакции в играта са само козметични, които играчите използват само, за да направят автомобилите си да изглеждат естетически по-добре.

Друга очевидна причина е, че играта е доста забавна. Графиката и състезателният характер на играта са основните фактори, допринасящи за това колко е забавна. Междуплатформеното заглавие на играта също е доста привлекателно за много играчи.

Как се играе Rocket League

Играта на Rocket League е сравнително лесна. Отнема само няколко минути на всеки нов играч да разбере и играе играта. Въпреки това, да станеш експерт изисква много практика, тъй като някои маневри могат да бъдат трудни за научаване.

Основната крива на обучение включва познаване на контролите на играта. След това играчите могат да започнат да учат някои от позиционните игри и трикове, за да подобрят шансовете за победа. Играта има режим на обучение, който включва урок, който да помогне на играчите да научат и подобрят играта си.

Основните уроци преподават всичко по отношение на управлението на колите, извършването на избягвания и скокове и използването на усилвания. Разширените уроци предлагат информация за извършване на сложни маневри, като извършване на двойни скокове, летене на ракета и извършване на предни обръщания.

Най-големите играчи и отбори на Rocket League

Списъкът на най-големите играчи и отбори на Rocket League варира от защитаващи шампиони до горещи новодошли. Най-добрият играч е M0nkey M00n, който играе за отбора BDS. В момента той е в третата си година в професионалните игри на Rocket League. 18-годишният е известен с това, че последователно води отбора си към победа.

Сред най-добрите е класиран и Jstn, който играе за отбора на NRG. В допълнение към успеха си, той е известен с това, че е отбелязал най-известния гол в играта. Стилът му на игра е бърз, крещящ и много креативен. Други забележителни имена включват Turbopolsa на Team Envy, Extra от екипа BDS и Firstkiller от Team Rogue.

Големи играчи на електронни спортове
Има ли шампионат на Rocket League?

Има ли шампионат на Rocket League?

Световната купа по електронни спортове в момента е известна като Световна конвенция за електронни спортове (ESWC). Това международно състезание включва няколко електронни спорта, които се провеждат всяка година. Обикновено националните квалификационни събития обикновено се провеждат между отбори от цял свят.

Само победителите от квалификациите получават право да представят своите страни в шампионата. Популярността на събитието нараства постепенно, но стабилно. В момента привлича стотици хиляди онлайн зрители от цял свят.

ESWC е създаден от френска компания, наречена Ligarena. Компанията преди беше известна с това, че хостваше по-малки LAN събития само във Франция. През 2003 г. компанията решава да стане голяма и да бъде домакин на събитие, към което могат да се присъединят участници от цял свят. Това бележи раждането на ESWC.

След това компанията се разраства и се променя на Game-Services през 5005 г. След това въвежда друга компания, наречена Games-Solution през 2009 г., която по-късно придобива собствеността върху марката си. През 2012 г. агенция, наречена Oxent, която е специализирана в електронните спортове, придоби ESWC.

Участници в ESWC

Първата световна купа по електронни спортове, която се проведе през 2003 г., имаше 358 различни участници. Общо 37 държави участваха в събитието, за да спечелят наградния фонд от 150 000 евро. Събитието включваше само пет игри. Броят на участниците достига 547 до 2006 г., представляващи 53 различни държави. Паричната награда също нарасна до 400 000 щатски долара. Броят на игрите също се увеличи до седем.

Оттогава ESWC се провежда всяка година, като броят на участниците непрекъснато се увеличава всяка година. Въпреки това, паричните награди се колебаеха и в двете посоки, като някои години имаха по-ниска награда от предходните години. През някои години структурата на събитието също се променя, за да включва подобрения, които подобряват опита на геймърите и зрителите.

Характеристики на игрите в ESWC

През 2003 г. само пет игри бяха включени в събитието ESWC. Те включват Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 и Counter-Strike Female. През 2004 г. към списъка бяха добавени Painkiller и Pro Evolution Soccer. Всяка следваща година също има някои допълнения от нови игри.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for Speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance и League of Legends са някои от другите игри, които някога са се играли в ESWC.

Всеки път, когато по-нови версии на игра, включени в турнир бяха пуснати, те замениха по-старите версии. Например FIFA 10 беше заменена от FIFA 11 през 2011 г. и след това FIFA 13 през 2012 г. Най-големият брой игри, които някога са били представени в едно събитие, е десет през 2010 г.

Освен официалните заглавия, турнирът обикновено включва няколко други игри. Като цяло, почти всички популярни електронни спортове обикновено се играят, но не се представят като основни събития. Игрите са категоризирани като бойни, шутъри от първо лице, мултиплейър онлайн бойни арени, състезания, спорт, стратегии в реално време, стрелци от трето лице и игри с карти.

Считане на медалите

В момента Франция държи най-голям брой медали, които са 23 златни, 14 сребърни и 25 бронзови медала. Съединените щати са на второ място с 30 медала, следвани от Швеция и Южна Корея. От всички държави, които някога са участвали в събитието, само 32 държави са спечелили медали.

Има ли шампионат на Rocket League?
Залагания на Rocket League при доставчици

Залагания на Rocket League при доставчици

В момента няма много доставчици на залагания, предлагащи пазари за залагания на Rocket League. Намирането на такъв може да бъде малко предизвикателство. Лесен начин да получите такъв е като посетите сайт за класиране на казино и прегледате списъка с наличните. Следващата стъпка включва сравняване на всички потенциални сайтове за залагания, за да се определи най-подходящият.

Този процес включва отчитане на броя на наличните събития на сайта, коефициентите, надеждността на доставчика и обработката на плащанията, наред с много други неща. Намирането на правилния сайт за залагания гарантира на играча най-доброто потребителско изживяване.

Играчите трябва да депозират пари в техните сметки, преди да залагат на Rocket League. Това е с изключение на сайтовете, които предлагат и позволяват използването на бонуси без депозит за залагане на играта. С целия този набор играчите могат да разгледат всички налични опции за залагане и да направят съответните залози.

Такива включват залагане на отбор за победа, брой резултати и играч, който ще отбележи. Някои от сайтовете за залагания обикновено предават игрите на живо. Това позволява на играчите да следят играта след залагане. Той също така дава на играчите представа за отборите и играчите, което може да им помогне да информират техните последващи решения за залагане.

Залагания на Rocket League при доставчици
Известни отбори в Rocket League

Известни отбори в Rocket League

Много отбори са достатъчно добри, за да бъдат класирани сред най-добрите. Залагането на такива отбори обикновено дава на играчите по-добри шансове за победа, въпреки че обикновено имат по-ниски коефициенти. Класирането на отборите може да бъде малко предизвикателство поради многобройните фактори, които трябва да се вземат предвид. Такива включват:

  • Общото представяне на отбора.
  • Настоящата форма на отбора.
  • Състезания, в които отборите са участвали, наред с няколко други.

Екип БДС

Отборът с най-висок ранг се нарича Екип БДС. Отборът е швейцарска организация за електронни спортове с играчи M0nkey M00n, MaRc_от_8 и екстра. В момента тримата са под договор, който ще продължи до края на 2022 г. Треньор на отбора е Каел. Отборът е изиграл стотици мачове и е записал над 75% победи в серии и над 64% победи.

Екипна жизненост

Вторият отбор е Team Vitality, преди Renault Vitality. Отборът е базиран във Франция и е известно, че се състезава в няколко различни eSport игри. Неговите активни играчи са Fairy Peak, Kaydop и Alpha54. Треньорът на отбора се казва Маунт. Отборът има рекорд от над 67% победи в серии и 59% победи в мачове.

Dignitas

Третият отбор се нарича Dignitas, преди това е бил наричан Отбор Dignitas. Този екип е базиран в Съединените щати, с участието на Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa и Jessie. Те имат рекорд от над 58% победи в серии и 54% победи в игри.

Неподходящи игри

Четвъртият отбор е Misfits Gaming. Американската организация за електронни спортове е базирана в Маями. Отборните играчи са Mittaen, arju, Kash и ANDYTHEMANDY. Представянето на отбора е 70% победи в серии и 59% победи в мачове. Процентите са доста впечатляващи, но общият брой игри, които отборът е изиграл, е много по-малък от другите топ отбори.

SMPR eSports

SMPR eSports се нарича още Semper Esports. Собственикът на отбора на European Rocket League е английска организация за електронни спортове, наречена Semper Fortis Esports. Играчите са Kassio, Archie, Chausette45 и RamS. Отборното представяне е 52% победи в серии и 51% победи в мачове.

Другите забележителни отбори включват Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming и Natus Vincere. Важно е да се отбележи, че класирането обикновено се променя от време на време поради състезателния характер на играта.

Известни отбори в Rocket League
Предимства и недостатъци

Предимства и недостатъци

Професионалисти

  • Играта е забавна: Най-очевидният плюс е, че играта е доста забавна. Контролирането на коли, използвайки законите на физиката в играта, понякога може да доведе до пристрастяване. Графиката и възможността за модифициране на естетиката на автомобила също го правят доста приятно.
  • Играта на играта е лесна: Играта има сравнително лесни правила и цели. Контролите на играта също са доста прости. Това улеснява всеки да играе и да се наслаждава на играта, включително начинаещи.
  • **Играта е безплатна:**Друг топ професионалист е, че играта е напълно безплатна. Геймърите не трябва да се притесняват, че ще се разделят с парите си, за да получат достъп до играта или нейните функции.
  • Играта има подробен редактор на автомобили: Редакторът на автомобили е доста подробен, което позволява на играчите да модифицират колите си до екстремни детайли. Модификациите не влияят на производителността на играта.
  • Играта има режим на обучение: Играчите могат да се учат или тренират, за да подобрят играта си, като преминат към режим на обучение. Уроците са доста подробни и ефективни.

Против

  • Продължителността на играта е фиксирана: Няма опция за промяна на продължителността на играта, която е зададена на пет минути.
  • AI отборите често губят твърде лесно: Екипът на AI обикновено прави без усилие да вкара гол, понякога дори кара съотборниците да отбелязват за себе си
  • Сървърите могат да се повредят често: Играчите обикновено изпитват повреди в сървъра от време на време.
Предимства и недостатъци
Коефициенти на Rocket League

Коефициенти на Rocket League

Повечето доставчици на залагания обикновено предлагат коефициенти за залагане на Rocket League въз основа на очаквания резултат от играта. Има специфични формули, използвани за изчисляване на коефициентите, които са пряко свързани с вероятността. Например, много вероятно отбор да спечели игра ще има по-ниски коефициенти, което води до по-ниски печалби. Коефициентите обикновено се представят по начин, подобен на тези на автентичния футбол.

Коефициентите за залагане също обикновено продължават да се променят, докато играта продължава за сайтове, които позволяват залагания на живо в Rocket League. Например, шансовете за победа на отбор могат да спаднат доста значително, ако отборът вкара гол.

Коефициентите може да варират в различните сайтове за залагания, въпреки че повечето от тях обикновено имат незначителни разлики. Въпреки това, има някои сайтове за залагания, за които е известно, че предлагат значително по-добри коефициенти от останалите. Това прави от съществено значение избора на най-добрия сайт, тъй като той пряко влияе върху възможната сума за печалба.

Някои сайтове също имат различни изисквания по отношение на коефициентите, кога играчите трябва да залагат използване на бонуси. Играчите трябва да отговарят на изискванията, за да могат да конвертират своите печалби в реални пари. Поради това е важно да следите изискванията за залагане, когато използвате бонуси за залагане на Rocket League.

Коефициенти на Rocket League
Как най-добре да победим залаганията в Rocket League

Как най-добре да победим залаганията в Rocket League

Като за начало играчите трябва да бъдат много избирателни със своите залози. Това важи особено за играчите, които са нови в залаганията на Rocket League. Играчите трябва да правят само залози, които е по-вероятно да имат желан резултат, вместо тези, които най-вероятно ще доведат до най-високи печалби.

Проучването на отбора и неговите играчи преди залагане може също да помогне на играчите да вземат по-добри решения за залагане. Предишното представяне, класирането и текущата форма на отбора могат да повлияят на очаквания резултат от играта.

Играчите също трябва да използват правото тактики и стратегии за залагане. Това може да помогне на залагащите да бъдат много по-решителни при вземането на решения за залагане. Това е така, защото те винаги ще знаят кой пазар на залагания и тип залог да изберат за всички залози, които правят.

Правилното управление на банката също е от съществено значение. Играчите никога не трябва да харчат пари, които не могат да си позволят да загубят на какъвто и да е залог.

Играчите винаги трябва да използват всички налични бонуси. Повечето доставчици на залагания обикновено предлагат a бонус за добре дошли. Използването на такъв бонус дава на играчите възможности да научат или практикуват играта и евентуално да спечелят пари, без да рискуват нищо.

Как най-добре да победим залаганията в Rocket League